Lärare med allt vad det innebär

Hej fina ni. Jag ser att en del fortfarande klickar sig in här trots att uppdateringen sker mycket sporadiskt och med stora mellanrum. Livet är fint och jag har hunnit arbeta i snart en månad. Det har gått mycket upp och ner. Många nya saker att lära in, träffa elever och kollegor, hålla koll på alla koder, papper, nycklar och info samtidigt som jag ska sätta mig in i högstadiebetyg och skaffa fram material. Men det är ju roligt och här följer lite bilder som sammanfattar den senaste månadens bravader. 
 
 
Jag har skaffat ett par rediga Birkenstocksandaler som en riktig lärare bör ha!
 
 
Jag har lagat massor med mumsig vegansk mat!
 
 
Yogan har verkligen kommit mig nära hjärtat de senaste månaderna och jag försöker att genomföra i alla fall två till tre tillfällen varje vecka då jag övar asanas. Har även börjat plocka med mig min egen yogamatta till actic. 
 
 
Hemma i Tibro har det fötts sju små valpar som jag självklart varit hemma och hälsat på, de är så söta att man inte vet var man ska ta vägen. 
 
 
Jag har jobbat mycket och haft himla roligt med att planera nästa område i årskurs åtta: skräck, sci-fi och fantasy!
 
 
Den första Semptember tatuerade jag och min vän in dödsrelikerna på våra fötter som en hyllning till vår gemensamma favoritbok-serie. Det gjorde skitont. 
 
 

Kommentera här: