Slutbloggat?

Jag funderar lite på det här med bloggandet. När jag var sjuk var det en räddning och resan har liksom alltid varit till för friskheten. Nu är jag frisk, ska snart börja arbeta och ta ett nytt steg i livet. Därför funderar jag lite över det här med bloggen. Skulle någon sakna den? Vilka läser ens längre? 
 
Det tål att funderas på.
1 onormaltnormal.blogg.se:

skriven

Jag gillar din blogg jättemycket och har följt den ett par år. Jag skulle sakna den om den försvann men en ska ju blogga för sin egen skull och det har varit fantastiskt att följa din resa till att bli frisk! Jag är väldigt glad för din skull!

2 Emelie - Lever drömmen i Paris!:

skriven

Bara faktumet att dina frågor du ställer handlar om dina läsare; vilka "kommer sakna" och "vilka läser" antyder ju att du redan slutet skriva för din egen skull.. Och om du inte skriver för DIG, varför skriver du alls? Det ska vara något DU mår bra och något DU vill, vad är annars meningen att lägga tid på det?

sv: Du har helt rätt! Det svåra i livet ska ju bara vara stenar som får en att komma högre i personlig utveckling! Plus att man oftast kan skratta åt det efteråt :)

3 Malin Persson:

skriven

Jag läser din blogg och tycker den är trevlig, men jag tycker att Emelie uttryckte det bra i föregående kommentar. Det är ju ingen idé att skriva om du inte själv tycker att det är roligt eller meningsfullt längre. :)

Kommentera här: