Händelsehorisonten

Jag har varit så lycklig hela veckan. Visst, ett av jobben jag sökte blev det nog inget med, och kanske måste jag tacka nej till en lägenhet som följd av det. Men vänner: jag har blivit friskförklarad. Jag är inte sjuk längre, jag är normalviktig, glad, träningstokig och lycklig!! 
 
 
Favoritmellanmålet just nu är kvarg med kokoschips och äpple. De senaste dagarna har jag hunnit träna med en vän, grillat med andra vänner, druckit vin med ytterligare andra vänner, rättat nationella prov och bara njutit av försommaren.
 
 
Min vegetariska grilltallrik består av: qournfiléer, grillad rund zucchini, halloumi, salladslök och fransk potatissallad med fetaost. GUD SÅ GOTT DET VAR. Äter mest vegetarisk mat nu för tiden. Jag har varit vegetarian förut med blev allätare när jag flyttade hemmifrån men har alltid föredragit vegetarisk kost. Nu äter jag vegetariskt när jag kan, äter kött när jag vill och försöker att balansera kosten så bra som möjligt.
 
 
Under långhelgen har jag och Oscar kunnat umgås ordentligt vilket har varit himla fint. Vi har bytt bil med pappa som lagat vår gamla Peugot efter besiktningen (Mekonomen här ville ha 10.000 kronor för reparationen medan pappa lade ut 700 kronor på delar och betalade arbetskraften i en flaska whiskey, hahaha!).
 

Kommentera här: