Super woman

Gårdagens känsla illustreras helt av den här bilden: 
 
 
Blev egentligen bara mer och mer förvirrad och förtvivlad för varje timme som tickade förbi. Vid halv fem lade jag ner verksamheten och tog en promenad - det gjorde under för humöret! Idag tänkte jag att lite fysisk aktivitet innan det sista rycket med tentan var en god idé. Jag gick upp halv sju och susade iväg till gymet för lite benträning innan den sista finslipningen.
 
 
Nästan helt tomt på gymet och hög musik i lurarna. Nu har jag landat hemma, slängt in tre maskiner tvätt, ätit frukost, duschat och tagit plats framför datorn för att sätta igång. Mitt mål är att vara klar till klockan 14, sedan ska jag ner till stan för att klippa mig, gå på bio och äta middag med sambon - bättre firande får man leta efter!
 
 

Kommentera här: