Nu är det dags!

Sista tentan på lärarprogrammet (om den nu går vägen vill säga, annars har jag ju en hemtenta att se fram emot) ligger framför mig på skrivbordet. Jag har problem med magen på grund av okänd anledning, vädret retas med mig (solen skiner och jag sitter fast i arbetsrummet). 
 
Klockan 11.35 delades tentan ut och det enda avbrottet jag gjort hittils var för lunch (tonfiskbiffar med hummus och diverse tillbehör), toalett och kaffe. Ja, och nu en rast för ett inlägg såklart. Det känns som jag har koll på läget i ena seknden för att få panik i den andra. Det ligger böcker precis överallt och jag är glad över att jag varit så neurotisk att jag fört intrikata anteckningar under hela kursen. 20 sidor läslogg, 21 sidor föreläsningsanteckningar. Nu kör vi!
 
Ps. Vi ses på lördag igen. Ds.

Kommentera här: