Åtta timmar senare

Hej hopp. Det blev visst en uppdatering här trots allt. Jag orkar inte vara koncetrerad hela tiden så detta blir en liten paus i hemtenta-skrivandet. Igår tog jag paus genom att laga de godaste köttbullarna NÅGONSIN. Jag fyllde dem nämligen med mozzarella som sedan smälte ut när man skar i dem, jösses så gott!
 
 
I morse ringde klockan vid 06.15. Min plan för dagen var att sticka ut på en joggingtur på morgonen för att sedan komma hem, duscha, äta frukost och starta tentaskrivandet. Det gick alldeles utmärkt och det känns skönt att ha startat dagen så effektivt, allt har bara flutit på efter det!
 
 
Tentan går sakta men säkert frammåt. Det är så segt och jag blir osäker på vad tusan jag skriver hela tiden. Men det är bara att göra sitt bästa, mer kan man ju logiskt sett faktiskt inte åstadkomma. Försöker att ta små pauser då och då också, nyss tog jag paus för att äta mellanmål och dricka kaffe. 
 
 
Whey-proteinfluff med smak av cookies and cream mixat med jordgubbar. Mumma! Ett äpple blev det också. Går också och rotar i skafferiet för att komma bort från datorn ibland. Haha, det är fullt tillåtet i min värld i alla fall. Nej, nu ska jag fortsätta att göra en jämförelse mellan lärares yrkesetik och konflikthantering. Skoj. 
 
 

Kommentera här: