Lugn och ro

Idag har jag haft en himla bra dag faktiskt! Gick upp tidigt och år frukost, tittade igenom uppsatsen och stack iväg till första gympasset på över en vecka. Blev lite axlar, armar och avslutade med hathayoga. 
 
 
I övrigt har jag varit på handledning, känns som allt flyter på bra med uppsatsen och handledaren sa att vi nästan redan är redo för framläggning och att hon tror att uppsatsen faktiskt kan bli redigt bra om ett par veckor - känns så jäkla skönt! Efter middagen tog jag bilen till ett av motionsspåren för en långpromenad. Det var så härligt att gå runt i skogen med en ljudbok i öronen. 
 
Nu har jag landat hemma med en kopp te och yoghurtglass. Och morot. Det är kanske konstigt men det är mitt favoritsnacks till film. Jag tar till och med med mig minimorötter till bio. Hihi, konstigt? 
 
 
 

Kommentera här: