Ladda batterierna

Hej hörrni! Jag har varit så dålig på att uppdatera, men det beror mest på att tillvaron inte består av mycket mer än arbete med uppsatsen och att vara förkyld. Jag vet inte riktigt vad det är med min kropp för tillfället men jag hinner knappt bli frisk innan nästa förkylning kryper sig på. Känner mig yr ofta och hängig mest hela tiden. Därför tar jag paus från träningen nu, orkar inte ha dåligt samvete för utebliven träning utan prioriterar mitt välmående först. När träningen inte gör kroppen gott är det värdelöst. Punkt. 
 
 
Uppsatsen är uppe i hela 47 sidor redan och sista inlämning är om fyra veckor. Ändå har vi ganska mycket att göra och allting rullar på av bara farten. Jag hann dock åka hem i helgen för att fira syster. Det blev lite promenader med hunden. 
 
 
Och så mycket fika att jag knappt orkade hålla mig vaken i bilen hem (men det gjorde ingenting eftersom Oscar körde, hehe). 
 
 
 

Kommentera här: