Grillkväll

Igår hade vi en helt fantastisk grillkväll med vänner till famijljen. Det grillades kött, kyckling, majskolvar och rostades rotsaker i ugnen tillsammans med citroner, serverades såser och oändligt många tillbehör. Jag drack en öl och lite vin, njöt av sista lediga dagen innan mina sju dagar i sträck och hade det riktigt bra. 
 
 
Hjärnan säger såklart att jag ätit "för mycket", men det skiter jag i. Istället ska jag i eftermiddag träffa underbara Elin för en glass efter jobbet. För det vill jag. Ha!
 
1 Anonym:

skriven

Oj vad du verkar ha gått många steg bakåt i tillfrisknandet. Du verkar mycket "sämre" igen än vad du gjorde förra sommaren..hoppas du får bukt på vikt och tankar och kan tillfriskna ordentligt denna gång utan att balansera på gränsen mellan sjuk och frisk. HEJAR PÅ DIG. Kram.

Kommentera här: