Första passet

Nu sitter jag i soffan efter att ha fyllt på magen med en rejäl portion pasta och köttfärssås (bästa maten när man inte kommer på annat). Dricker en kopp kaffe och svävar fortfarande på endorfinkicken från passet!
 
 
Såhär kaxig kände jag mig innan, men efter en halvtimme var jag inte lika uppnosig. Passet var fantastiskt roligt och var indelat med 6 super sets efter varandra. Nästan ingen vila mellan övningarna och svetten sprutade, alla var så himla taggade!
 
 
Testade mina nya skor, och de är verkligen helt PERFEKTA! Kändes som små moln på fötterna och hela passet satt de som en smäck, woop! 
 
Resten av kvällen ska jag spela ett nytt spel och bara lata mig i soffan. Känns så obeskrivligt bra att komma tillbaka i rutinerna igen. 
 
 
 
1 En flicka som är stark:

skriven

bra du är!!!

Kommentera här: