Förkylningsfixandet

God morgon sötnosar! Idag mår jag mycket bättre och har till och med fått i mig hela min vanliga frukost (har mått så kasst att jag bara kunnat äta gröt utan något till). Igår satt jag i soffan och testade att teckna för hand, föra in i datorn och börja skissa i photoshop. Tänkte visa hur det ser ut hittils! 
 
 
Tog ett jättetrist och gult foto av bilden, orkade inte starta scannern. Det är en väldigt icke politiskt korrekt tomtenisse/tomtenissa. 
 
Såhär såg det ut efter att jag börjat skissa och tagit bort bakgrunden i photoshop. Idag ska jag färglägga och göra  färdigt den. Galet rolig syssa måste jag säga, perfekt att pyssla med när man sitter hemma och är förkyld. 
 
Vad händer idag då? Jo, idag ska jag faktiskt våga mig iväg till gymet för att ta ett lugnt pass för bröst och triceps. Sedan ska jag egentligen bara läsa inför mina föreläsningar nästa vecka (stackars mig, jag måste läsa Hamlet över helgen - tortyr!). Vad gör ni idag? Fick för övrigt en fråga om min behandling, och det var längesedan jag skrev om det, så det dyker upp ett inlägg om det i helgen!
 

Kommentera här: