Dansträning!

Woop woop, jag kom hem från ett svettigt pass med Dekkadans för ungefär en timme sedan. Jag hoppade in i duschen, fixade gröt med soygurt och hallon samt kokade ett ägg som åts med kaviar. Nu mumsar jag lite nötter, dricker te och tar det lugnt. Idag körde vi hard core med löpning 2.5 km som uppvärmning, sedan en timme dans och ungefär tjugo minuter styrka med avslutande stretch i slutet - nu är jag helt slut! Vi jobbar med en introduktion till en stor uppvisning i höst, låten vi valde är Gentleman av PSY. Såhär ser det ut efter några gångers kreografispånande. (De ställen där ingen verkar göra något speciellt är inte koreograferade än). Det är så skönt att få dansa igen! Det är jag som har vit tröja och vita skor ^^
 
 
 
 
1 Sara:

skriven

Säger bra ägg med kaviar, MUMS :)
Hade det till kvällsmål igår också....

2 Leonor:

skriven

JAG LÄNGTAR TILLS JAG KAN VARA MED OCH DANSAAAAA! Fet koreografi :)

Kommentera här: