Dagen än så länge

Jag cyklade iväg i värmen mot gymet för att möta upp sambon och kötta igenom ett axelpass. Jag har inte kört axlar på ett tag, så det passade bra, slängde även in ett par svinjobbiga magövningar i slutet för att riktigt pumpa ut all ork och fylla kroppen med endorfiner! Såhär cool såg jag ut när jag slängde mig på cykeln. 
 
 
Väl hemma slängde jag och sambon ihop det vi hittade i kylskåpet som lunch. För mig blev det en galet fräsch sommarsallad med mängder av grönsaker, en burk tonfisk och ett helt perfekt kokt ägg. Åt även bröd med vitlöksost till och drack massvis med vatten - det är så varmt!
 
1 anonym:

skriven

Hej!
Jag har en liten fråga till dig. Jag tycker att du har gjort enorma framsteg! Det strålar livsglädje ur dina ögon och du ser pigg, frisk och glad ut. Du är jättefin, tycker jag :)
Nu till frågan (som inte behöver svara på om du inte vill då det kanske kan vara lite personligt ;P ):
Hade du magbesvär när du var, hur ska man säga för att det inte ska bli fel?... Underviktig samt på väg upp? Med magbesvär menar jag till exempel illamående, ont i magen, magsmältningsproblem, uppsvälldhet, gaser osv... Jag vet som sagt var att detta är lite privat, jag bara undrar eftersom jag själv har ett för lågt BMI (och kämpar på för att komma på rätt spår igen) och har en massa magbeskymmer... Det är verkligen jobbigt att äta när kroppen reagerar dåligt på allt...
Nåja, jag ville bara ställa frågan, för att få veta om du också led av dessa besvär och om de sedan gick över i och med viktuppgång. Och när jag väl frågar; hur låg det till med energin/tröttheten och hur/när förbättrades det?
Stora kramar. Du är stark och vacker och kämpar på bra :)

Kommentera här: