Kommentarer, bröllopsfix och utflykt

Jag måste bra få säga något om den fantastiskt komiska kommentar som trillade in på inlägget angående min bil. 
 
"Hur länge har du haft körkort? Får du som anoretiker ha körkort? Tänk om du svimmar bakom ratten för att du ätit för lite?"
 

Jag hoppas verkligen att det är med glimten i ögat, men man vet aldrig. Tycker för det första att det är tråkigt att definieras som anorektiker, och inte som en tjej med körkort som vem som helst. Jag äter, som aldrig förr, har inte varit i svält på mins ett halvår och det är bara så sorgligt när jag tänker på att folk kanske ser mig som "du som anorektiker". Men jag antar att livet kommer vara så ett tag framöver. 
 
Annars då? Det är helt fantastiskt pirrigt och fantastiskt att få ta del av andra människor stora dag - bröllopsdagen. Det är verkligen så fint. 
 
 
Vaknade runt fem och har ätit frukost i två omgångar bara för att hålla nerverna lugna. Jag ska minsann sjunga i kyrkan och det ska bli så roligt. Nu fixas det med hår, smink och kläder och allting är sådä mysigt. Vädret verkar bli perfekt och snart är det dags. iiiih!
 
1 Matilde:

skriven

Det var den konstigaste kommentaren jag läst. Känns som att personen inte ens har läst din blogg!
Åh bröllop är ju något av det finaste som finns!

2 Mamma:

skriven

Ja och när man läser hennes blogg så verkar hon ju såååååååå frisk! Skaka av dig och gå vidare. Tycker mest synd om henne för att hon är så okunnig. Vi som känner dig och älskar dig vet vilka enorma framsteg du gjort och att du verkligen är på väg att bli frisk. Kramar i massor!!

Kommentera här: