Packar, badar och äter frukost

Jag vaknade redan tjugo i åtta och var övertygad om att jag försovit mig, men insåg snart mitt missförstånd och somnade om igen. Halv nio rullade jag ur sängen, började göra frukost och startade ett Vänner-avsnitt (min favoritserie för övrigt). Efter frukost och näringsdryck började jag packa ner kläder och böcker för att spendera helgen hemma hos mor och far, och även en sväng hos mormor och morfar. Jag har inte sett dem sedan julhelgen och saknar verkligen familjen jättemycket nu. Ska bli så fint att få vara med dem igen!
 
 
 
Frukosten för dagen bestod av det vanliga, hade missat att ta upp bär igår, så hallonen fick värmas på, blev lite geggiga och mosiga och det var jättemumsigt. Toppade det hela med pumpafrön (för övrigt - så himla gott!) och testade brödet sambon fick välja den här gången - Guldkorn. Tyckte det var riktigt gott med kalkon, men hade nog varit ännu godare med ost - det får bli nästa steg!
 
1 Linnea:

skriven

Har du inte smör på mackorna..? Jag själv har svårt för smör, & har lagt märke till att du inte heller verkar ha smör på någon av dina mackor <3

Kommentera här: