Intressant

Det är spännande att jag varje gång uppdaterar här efter att något jobbigt har hänt. Senast hade jag en överdjävlig vecka på jobbet. Idag var en sådan där dag då man tappar bort sitt mest värdefulla (både rent ekonomiskt men också affektionsmässigt) halsband och sedan ska trösta sig med att laga mat bara för att skära sig själv i fingret. 
 
Förutom just det rullar livet på fint och jag är snart igenom första läsåret som lärare - hur sjukt?! Bildbombar lite som vanligt för att uppdatera er på hur livet ser ut. 
 
 
Har sett franskt chic ut i polokrage. 
 
 
Har styrketränat en massa. Snart dags för mitt livs första halvmarathon. 
 
 
Lillasyster har varit i Linköping och ätit suchi med mig!
 
 
Lagade därför massa god mat. Här är en av mina favoriter just nu - helvegansk och dödligt god falafel invirad i ett fluffigt libabröd tillsammans med ajvar, avocado och annat smarrigt. 
 
 
Har målat mig en ny framsida på nästa läsårskalender. 
 
 
Går långa promenader i Linköping i kvällssol - bästa terapin. 
 
Vilka är ni som ännu kikar in här varje dag? Är så himla nyfiken. 
 
 
 
 
 
 
1 Malin:

skriven

Appropå fotot på domkyrkan. Att gå in och titta på det stora fönstret i Maria koret är något som rekommenderas oavsett om man är kyrklig eller ej. Det stora graverade mönstret är fantastiskt.

Kommentera här: