Fredag den 13:e

God eftermiddag! Jag har precis tagit ett bad. Det bästa jag vet! Men jag har inte kunnat bada ordentligt eftersom min färska tatuering inte ska ligga i vatten så länge, men nu har jag smygstartat lite försiktigt i alla fall. Jag är inte sjuk längre, tack och lov och jag tänkte bara uppdatera vad jag har för mig. 
 
 
Hämtade upp uppsatsen från engelskan i veckan, satte ett VG, alltså högsta betyg i universitetsvärlden. Är så otroligt glad att jag klarade det så bra. 
 
 
Jag har lagat köttbullar med brunsås från grunden som en riktig husmor. 
 
 
Ätit massa gott. 
 
 
Och även tränat lite försiktigt en första gång. Idag mötte jag upp Karin, en kär vän från spexsammanhang för att ta en födelsedagspromenad (alltså hennes födelsedag, inte min). Det blev en två timmar lång skogspromenad med massa prat och mys. Nu är jag helt slut i benen, har diskat, ätit lunch och ska försöka ta tag i packning och handla lite innan jag drar iväg till Örebro i eftermiddag. Det är nämligen årskongress med Feministiskt Initiativ och jag ska åka. Känner ingen men tänker att jag kanske kommer därifrån med flera nya bekantskaper. 
 
 
 
 

Kommentera här: