Näringsdrycker

För första gången sedan jag började ta näringsdrycker känner jag hur ångesten är så påtaglig att jag vill gråta. Jag vill inte gå upp mer, kan jag inte få sluta nu? Hur länge måste jag svälja ner de där äckliga dryckerna? Jag vill inte längre. I morgon har jag tid på enheten, meningen var att jag skulle komma dit först den 18e, men jag orkar inte vänta, orkar inte svälla upp som en blåsfisk. Är så rädd för att jag ska hoppa upp på vågen i morgon och få ett "nämen oj, såhär mycket har ingen någonsin gått upp så snabbt". Så jävla löjligt och ologiskt, men så känns det. 
 
 
Gnäll gnäll. Ikväll ska vi äta matvåfflor i alla fall. Med räkor, romröra och charlottenlök. Gott. Kära Ana, stick och brinn. 
1 Mimmi:

skriven

Har du testat Fortimel Compact? Lika mycket energi, mindre volym - kanske vore lättare att stå ut med? Bara en tanke :)

2 Emma:

skriven

Usch jag vet att det är en pina att dricka de där vidriga n-dryckerna MEN man rusar inte upp i vikt (som det känns som!) För mig gick det sakta sakta uppåt fast att jag åt massor och drack dryckerna.

Kämpa kämpa! :)

Kommentera här: