Borta från världen

Jag har varit rätt frånavarande den senaste tiden, men nu är grammatiktentan avklarad, jag kammade hem femtio av de femtioåtta poängen och belönades således med högsta betyg. Inte illa för en novis!

I veckan har jag så otroligt mycket att stå i, och då kom väl pangförkylningen inte riktigt lägligt. Ligger i soffan och sysselsätter mig med att läsa kurslitteratur, dricka te och titta igenom alla play-kanalers relativt sorgliga utbud. Men senare i veckan fyller min fantastiska sambo år och jag ska dra igång projekt: "den perfekta cupcaken" och letar febrilt efter fantastisaka recept på nätet, om du har förslag - skriv, skriv, skriv! 
Mitt senaste cupcakeäventyr slutade med att jag sprang omrking och skrek faaaaaaan medan Oscar vispade en sorglig maräng i tjugo minuter tills det blev uppenbart att det blev mer smörkräm än maräng den där gången. Men bättre lycka i nästa bravad!
1 Malin:

skriven

Jag är enormt tacksam för att play-funktionerna finns. Det räddar en verkligen när man är sjuk. Men nu har man kommit i kapp och till o med sett lite Dokument Utifrån o så. Man kanske blir smart på kuppen... Hoppas du mår bättre nu. Stor kram från din influensakollega Malin

Kommentera här: