Mer om Holger

Jag tänkte tjata lite mer om Holgerspexet och lördagens bravader. Eftersom Holgerspexet (tillsammans med Linköpings studentspex) är regerande svenska mästare var det många på sittningen som hade medalj från denna storseger. Produktionen för årets spex ville att alla som varit involverade i femtonårsfirandet skulle få en medalj också. Jag har nu en finfin Holgerspex-medalj att hänga på klänningen! Jag har inte fått en medalj sedan jag vann klubbmästerskapen i bowling för tusen år sedan. Så himla fint! Den ligger nu på hedersplatsen bredvid mitt rosa Nintendo DS (och ja, för er som inte vet det är jag en riktig tönt).

Förutom medaljen fick jag en himla massa blommor från släkt och vänner. På bilden ser ni blommorna jag fick av mamma och pappa (till vänster) och mormor och morfar (till höger). Hela lägenheten är fylld med blommor, i temat rött/vitt passande nog, så det späder på jul-feelingen ännu mer här hemma!

1 Pappa:

skriven

Du var helt klart värd en medalj. ;)

2 Anonym:

skriven

Instämmer med Pappa - Morfar

3 beayourdreams.blogg.se:

skriven

Åh bowling! Jag älskar bowling :D Mormor och morfar ägde bowlinghallen här jag bor förut.. Spelade bowling typ varje dag! Jag är en riktig fena på bowling om jag får säga det själv (a)

Jag hade ett vanlig nintendo DS förut, de där allra första som fanns o köpa. Dock sålde jag det till en vän då jag längre inte ville ha det! Funderar starkt på att skaffa ett rosa nintendo DS faktiskt, men det får jag allt se! Har ju några spel här hemma så..

Förresten är du värd den där medaljen som f*n! <3

Kommentera här: