Jag lever

 
På vardagarna jobbar jag oftast mellan 8.99 - 16.30 och sedan tränar jag direkt efteråt. Idag blir det bara lite crosstrainer eftersom jag är så trött i musklerna efter 90 minuter yoga igår. Helgen som gick var det fullt upp. Jag var på min första fest med jobbet. 
 
 
Jag var på Linköpings veganmässa med min vän Anna. 
 
 
Jag bestämde mig för att investera i en utbildning/fördjupning inom Hathayoga. Det innebär att jag under fyra månader kommer att spendera en helg varje månad med att yoga för fulla muggar. 7 - 17 lördag och söndag för att sedan eventuellt bli intruktör! Det är en riktig dröm för mig.
 
 
Nu vet ni lite hur det är. Jag älskar att jobba men livet fylls av så mycket mer att jag inte hinner lägga tid på att blogga. Jag följer dock de flesta av er fortfarande och tar varje chans jag får att kika på bloggar. Namaste. 
 
 
 
 

Kommentera här: