Tillbaka till lunken

Det har gått två dagar på det nya året och jag är fortfarande hängig från den här konstiga förkylningen, men det är ändå helt okej, jag kan promenera lite och har lyssnat på massa poddar. Sitter även i soffan mycket och tittar på Marco Polo med Oscar, dödsmysigt!
 
 
Detta är en av de fina anteckningsböcker jag fick i present av min bästaste kusin. Hon har bundit den själv och gjort omslaget, bästa grejen. Använder den för tillfället som en liten bilddagbok. Skissar lite varje dag och skriver något om dagen. 
 
 
Har ätit kvällsmat i sängen framför dåliga filmer och myst ner mig bland alla mina ugglor. Denna fina bricka fick jag i födelsedagspresent av Oscars syster. 
 
 
Idag promenerade jag med Hanna och Amandas fredagspodd i lurarna och mina knallrosa nya skor på fötterna. Fick såklart en blåsa på hälen, men så är det ju att gå in nya skor. Hatar. 
 
 
Det blåste halv storm ute idag, men det gav i alla fall några roliga bilder. Notera ocskå att det nu är nytt år även på mina naglar. Inget rött naggellack utan nude-färgat för att liksom omfamna januari. Ogillar egentligen januari så himla mycket, men det känns inte lika hemskt i år av någon anledning. Får alltid ångest av alla nystarts-tankar samt att jul, födelsedag och nyår äger rum under samma vecka och sedan känns allt så tomt. 
 
En rolig grej är i alla fall att jag ska åka ner till tatueringsstudion idag och prata med dem för att boka en tid. Det purrar i magen så himla mycket!
 

Kommentera här: