Migrän och gröt

Hej gänget. I ett par dagar nu har jag kännt mig så otroligt matt. Hängig och liksom slutkörd. Har jag lyssnat på kroppen? Nej. Har jag försökt träna som vanligt och bara kört rätt in i kaklet? Jamenvisst! I morse vaknade jag med en så brutalt dunkande huvudvärk att jag var tvungen att se mig besegrad. Jag har inte rört mig från soffan på hela dagen faktiskt. Som tur är bestämde jag och Anna att vi skulle arbeta med litteraturbearbetning på var sitt håll idag, vilket innebär att jag kan stanna här i soffan med böckerna hela dagen. Till lunch gjorde jag en klassiker - gröt med havregurt och färska jordgubbar samt knäcke med kaviar, gurka och kokt ägg. Gött!
 
 
Jag ska snart samla lite ork till att gå ett varv runt kvarteret för att se om huvudvärken kanske ger med sig. Vi får väl se hur det går. Först ska jag försöka läsa igenom en avhandling till. Hej hopp!
 

Kommentera här: