Nördkväll

Igår bestämde jag och min sambo oss för att vi skulle mysa ner oss i soffan, äta fruktsallad, tugga på nötter och titta på Star Wars Episod III. Riktigt nördigt blev det när jag tog fram mitt rosa DS och spelade Pokémon Black 2 samtidigt som vi tittade på TV. Jag har svårt att bara göra en sak samtidigt, haha, så jag gillar att sitta och spela, rita, blogga eller vad som helst samtidigt som jag tittar på TV. 
 
 
Härlig fruktsallad på äpple, apelsin, kiwi och vindruvor serverat med hackade pecannötter och ett hav av vaniljkvarg. RIktigt mumsigt en höstig onsdag som igår. Idag har jag sinnessjuk träningsvärk i hamstrings och glutes (that aaaaaaaass) och idag är det dags för kettlebells följt av coreboll. Sen ska jag kötta klart tentan för att kunna se skräckfilm och njuta av att det är halloween idag. WOOP!
 

Kommentera här: