Another morning, another breakie

Vaknade av den goda nyheten att den första föreläsningen blivit inställd, tjoho! Det innebar att frukosten blev lång och mysig och att jag kunde kägga ner lite energi på att göra det extra fint. Smaklökarna är inte återställda än, men keso-toasten var en riktigt bra idé, det blev supersmarrigt och mättande, nomnom!
 
 
 
Fortsätt gärna ställa frågor i inlägget under, jag ska svara på dem första frågorna ikväll, men det hindrar er inte från att slänga upp fler. Det är väldigt intressanta frågor och jag ska svara så gott jag kan!
 
 
1 Elin Wennemyr:

skriven

Har du gjort kesoplättar någon gång? Supergott!

Svar: Hihi, gjorde det till kvällsmat i förrgår - så himla smaskigt! Hur gör du dina?
Fröken Elva

2 Elin Wennemyr:

skriven

sv: Nu var det så länge sedan jag gjorde det men jag brukar nog googla det som låter smaskigast. Så gott ju! ^^

3 Julia:

skriven

Vad är det för bröd? :)

Kommentera här: