Min första match!

I november klarade jag den fysiska test-delen av minimum skills. Fyra timmar på rullskridskor där alla olika typer av skills testades. Jag har aldrig varit så trött. Men jag KLARADE DET! Tyvärr blev jag extremt förkyld direkt efter och missade således mitt lags första officiella match någonsin... Nåväl, jag fick i alla fall spela en träningsmatch igår och det var helt magiskt.
 
 
Innan matchen var jag så fruktansvärt nervös, men det släppte ganska snart ute på tracken när alla spelare susade om varandra och delade ut tacklingar till höger och vänster.
 
 
Jag fångades på bild av fotografen Martin Wilson som följt med från Linköping.
 
 
 
I halvlek var jag peppad med mina fina lagkamrater Rebella och Mäd Matz.
 
 
Efteråt var jag trött men så LYCKLIG!
 

Kommentera här: