Som kugghjul

Den senaste veckan har allting bara lossnat. Som att kugghjulen bara passar och allting går på som ett väloljat maskineri. Jag har fått jobb på en skola i Norrköping. En fulltidstjänst med dans på schemat - det blir ju inte bättre!! Det är högstadie och inter gymnasiet, men det gör mig faktiskt ingenting. Jag har hittat en ny lägenhet jag och Oscar flyttar in i den första Augusti. Då ska jag även skaffa min efterlängtade kaninunge! För att fira mitt nyvunna jobb med dans bokade jag en sal för att borsta av mina danskunskaper. Bjuder på lagom poserande danssalsbilder: 
 
 
 
 
Jag har också avslutat ett år som studentambassadör för Campushallen. Dagen till ära tog jag det finaste jag vet: rosa och rött på mig. Vissa påstår att det skär sig, jag menar att det är det finaste som finns. 
 
 
Jag fick underbar BBQ-marinerad tofu med massa smaskigt till. 
 
 
Här är hela gänget: 
 
 
 

Kommentera här: