Sista dagen

Ja, så var den här då. Sista dagen på praktiken, sista dagen på någon praktik på lärarprogrammet någonsin. Jag har ett möte med rektorn vid 11, ska lämna in min CV och diskutera lite hur jag och en klasskamrat ska lägga upp rättningen för nationella proven. 
 
När jag kom hem igår var jag så oerhört trött. Verkligen hängig, men Oscar ko hem och var så himla peppad på att gå ut och ta någonstans. Allting kändes bara jobbigt, men jag hakade på i alla fall och det blev tonfisk och mys ute innan det bar av hem för att sova. Så välbehövligt att tanka med energi ibland. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Var åt ni någonstans? Du får försöka att få lite vila efter praktiken och ladda om (vet att det är lättare sagt än gjort dock) . Kanske kan vi ta en tur till omberg eller tåkern när jag kommer nästa gång? Finns ett mysigt café i Svanshals. Kram Malin

Kommentera här: