Warrior Princess

Hihi, åh, de senaste dagarna har bara susat förbi! Jag har pluggat hela dagarna, umgåtts lite med Oscar på kvällarna och allting bara flyter på sådär som livet gör. Tänkte ändå ge en liten inblick i någr speciella ljusglimtar, samt visa vad jag hade för mig igår!
 
 
Det har ätits semla! Det är så himla gott ju, förstår inte att jag var så rädd för detta lill bakverk en gång i tiden. Namnam. 
 
Igår morse startade jag dagen med en god grötskål, var nervös och såg mest ut såhär: 
 
 
För jag skulle nämligen ner och tatuera mig!!
 
 
Den första tanken var egentligen att den skulle sitta på skuldran, men magkänslan började pocka på och meddela att om jag ändå ska investera i ett konstverk på  min kropp vill jag kunna visa upp det. Detta är alltså min första tatuering, det självklara motivet var självklart en uggla, en alldeles egen vis vägvisare som är vänlig men bestämd och vittnar om att även om det är mörkt i natten kan man flyga ändå. Kanske klyschigt för vissa, men sant för mig. 
 
 
 
Det tog fyra timmar och jag är så nöjd att jag knappt kan beskriva det i ord. Jag känner bara att den verkligen hör hemma där på armen. Oscar kallade mig för "Xena the Warrior Princess" när jag kom hem. Haha, jag och min kampuggla!
 
1 Alexandra Imper:

skriven

Åh, nice! Må va klyschigt men det är ju bra så vem bryr sig lixom? ;)

2 Bella Weider:

skriven

Åh så himla fin!

3 Emiza:

skriven

snygg tattoo

4 Iz:

skriven

Så fin! Verkligen snygg

Kommentera här: