Längtan

Idag är det exakt 11 dagar kvar till min 25-årsdag. 11 dagar är kopplat till mitt boggnamn: Fröken ELVA. Började tänka på det i morse, att det är ganska fantastiskt att jag levt 25 år. Fint fint. Den senaste veckan har varit fylld med lite allt möjlgt. Bland annat yogautbildning helg 3. Bjuder på bildbomb. 
 
 
 Freja, min kusin och finaste vän fyller år IDAG. 11 dagar innan jag. Det är fint. Blandade selfies från 2006 - 2015. 
 
 
I helgen var det yogadags och jag tog en promenad mellan teori- och praktikpassen. 
 
 
 
Det bjöds på massa spännande vegansk, ekologisk och raw mat under helgen. Lättare än en tänker sig. 
 
 
Jag hade veganska piroger med svampfyllning. 
 
 
På jobbet har det också varit party, jag var med och anordnade luciafirandet och klädde mig därefter. 
 
 
Har också börjat spara håret lite och har därför fått hitta kreativa sätt att dölja barret. 
 
 
 
Julen har också hittat in i vår lägenhet. 
 
 
Jag och min fina vän Ebba har varit ute och slarvat på stan samt bakat massa gottiga saker. 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: