Frisk luft och feber

Igår fick jag lite feber igen, men idag mår jag lite bättre (ta i trä). Lite ledsamt med tanke på att det igår var LiU-loppet som jag skulle sprungit och hjälpt till att jobba på, men jag fick snällt stanna inne. Däremot tog jag en liten promenad för att få luft i lungorna. Passerade trädgårdsföreningen i stan och förundrades för tusende gången av kristallkronorna inkapslade på ett slags sci-fi-sätt. 
 
 
Annars då? Jo, på förmiddagen blir det till att skriva uppsats som vanligt. Efter lunch har jag en intervju på en högstadieskola och sedan ska jag fundera på om jag kanske kan gå på ett pass BodyBalance ikväll. Men då är förutsättningen att jag inte känner mig hängig alls. Om jag känner mig hängig blir det promenad. Såhär glad är jag över att vara sjuk så länge. 
 
 

Kommentera här: