Produktiv dag!

Har ändå hunnit med ganska mycket idag, himla stolt! Har plöjt sista delen av The Age of Innocence (sämsta skiten ever...) och även börjat med analysen. Har börjat läsa lite på de nya fjärrlånade böckerna för c-uppsatsen och däremellan tränat, lagat mat, diskat, handlat, tvättat och gått en härligt krispig höstpromenad. Älskar när måndagarna känns sådär kick-ass rätt in i vedboden! 
 
 
I morgon ska jag till min psykolog igen. Det ska bli spännande, men jag är alltid lite nervös och har lite prestationsångest. Lite som att jag egentligen är lite för normal för att gå dit. Känns som jag har sådana "mellanmjölksproblem" liksom. Sådär "jo, men den här veckan har varit bra. Jag har lite ångest när jag smörar mackan, men annars så...". Men men, det är bara jag som alltid ska vara perfekt på allt. perfekt sjuk, perfekt frisk, perfekt student. Det är så jag fungerar antar jag. Men det ska jag göra något åt nu. 
 
Nu är det dags att ta tag i middagen: stekt fläsk, blodpudding, rivna morötter, lite keso och lingonsylt. Pang!
 

Kommentera här: