Trött + omotiverad + dålig hårdag + höst = mössa

Ja, idag har jag försökt rädda frisyren genom att locka håret. Katastrof. Mössa på. 
 
 
Har noll ork och lust att ta tag i någonting pluggrelaterat. Jag har verkligen försökt, men jag kan bara inte få ner något på pränt, än mindre få in något i huvudet. Känner mig som världens SÄMSTA student. Jag är fan på upploppet och kan inte ens jogga in i mål, står med håll i sidan och flåsar medan alla andra spurtar. Blä. Pissdag. 
 
 
1 zeb:

skriven

Usch låter som en jobbig dag, hoppas kvällen blir bättre :)

2 Lina:

skriven

Du, jag ska säga dig att det känns som att jag springer baklänges medan alla andra varvar mig. Tro mig, du är inte ensam om studieångest såhär i tenta-p :)

3 Lina:

skriven

Men vi kommer greja det galant i slutändan trots allt, det är jag säker på :)

Kommentera här: