Fina fisken!

Ni kanske ser att jag bytt design? Jag tyckte att det var på tiden. Bra eller inte, vad tycker ni? Idag har i alla fall varit en fantastisk dag! Började med en jogg innan frukost, drog sedan iväg till skolan för att arbeta med min grupp. Vi blev klara innan lunch, så jag drog till gymet för ett ryggpass som gick riktigt bra! Sedan har jag och Oscar spenderat eftermiddagen tillsammans och shopat lite, jag kom ut från Stadium Outlet med detta:
 
 
Rosa much? Gillar det i alla fall. Funktionskläder i snabbtorkande material från Champion, Rönisch och Craft, himla sköna och jag längtar redan till att testa dem! När vi kom hem lagades middag, nämligen stekt lax, potatis, sparris, grönsaker och tsatziki
 
 
Ikväll ska jag försöka organisera mitt liv lite, om ett tag kommer nämlgigen ett fantastiskt flängande börja äga rum för min del. Det blir mycket resande i sommar men det ska väl gå det också. 
 
 
 

Kommentera här: