En underbar fredag

Jag vaknade av mig själv (visserligen redan vid åtta, men ändå) och kände mig pigg och glad. Min förmiddag spenderades med att laga en stor frukost, titta på TV inlindad i min favortifilt och sedan lagade jag frukost på sängen åt min trötta sambo. Efter det drog jag på mig mina nya träningskläder och sprang till gymet, körde lite bröst och core innan jag joggade hem igen och fixade lunch. Lyssnade på min favoritpod på vägen och bara njöt av stillheten i stegen, älskar älskar älskar det. Skiter i att ingen förespråkar konditionsträning längre, jag älskar det. 
 
I eftermiddag ska jag och Oscar se Malificent på bio, har längtat ihjäl mig efter den filmen! Ikväll blir det sen tacos, vin och en lugn hemmakväll, det känns så himla fint att bara få vara, andas och ta det lugnt. 
 
 
1 Emmie:

skriven

Låter som en fin fredag! Vad heter favoritpoden? (Alltid ute efter tips!)

Kommentera här: