Vilar

Känner mig inte hundra idag, trött och hängig samt otroligt seg i hela kroppen. Därför blir det riktig vilogad i soffan idag. Har varit på stan och köpt ett nytt Whey, smaken Cookies and Crem, tyckte den var klart godkännd. Passade även på att luncha på NH där jag jobbar. 
 
 
Fläsknoisette med ugnsbakad potatis och tomat med en basilika- och tomatsås, nomnom! Sedan cyklade vi hem genom snöstormen och frös halvt ihjäl, roligt som tusan. Har legat i badkaret och läst ett tag, känner mig fortfarande jättehängig. 
 
Från det ena till det andra har det gått fyra veckor på ett nytt träningsupplägg och hittils är det inget fel på formen i alla fall! Dock har jag en axel som krånglar så nu har jag äntligen bokat en tid hos sjukgymnast. Såhär ser det ut för tillfället i alla fall. 
 
 
 
1 Nora - skönhet, foto, vardag:

skriven

Älskar färgen på bloggen!

2 Alina:

skriven

Fin blogg :)

3 Amanda Lundkvist:

skriven

ser bra ut med musklerna :D

Kommentera här: