Läser och läser

Herre jäklarns vad mycket jag läser nu. Jag tar ett bad nästan varje dag bara för att få ro i kroppen för läsningen. När jag "bara" ska läsa spritter det liksom i hela mig och jag vill göra vad som helst - nu nu nu. Men jag måste ju faktiskt läsa, det är mitt jobb så länge jag studerar. Men det är rätt trevligt att många av verken vi läser nu finns filmatiserade. Tittar på den fantastiska serien om Fru Marianne nu, och den är faktiskt riktigt bra!
 
 
 
1 Linnéa Törebrant:

skriven

Hej! :) Nu är jag inlagd och ska få behandling för mina ätstörningar, första gången i livet. Detta är min första dag och den kunde inte börjat mer åt helvete. Vården är ett skämt. PASSA PÅ att försöka bli frisk på egen hand, för de är fan inte kul att ligga på sjukhus…
Kramar i massor!

Kommentera här: