Cirkusäventyr


Barnslig som jag är blev jag helt överlycklig när cirkusen kom till stan, närmare bestämt Cirkus Scott. Självklart var Oscar en perfekt pojkvän och följde med mig på mitt barnsliga upptåg!


Jag poserade lite med en finfin aferikansk elefant som hette Baby. När jag var liten och pappa tog med mig på cikrus vågade jag inte sitta på den lilla bäbiselefanten utan började skrika och gråta, idag var jag lite mer chill.



Oscars enda krav var att få äta sockervadd, så det fixade vi självklart! Jag smakade också, det är ju så mysigt när sockervadden liksom löser upp sig i munnen, hihi! 



Jag köpte smöriga underbara cirkuspopcorn som jag tuggade i mig under föreställningen. Vad är väl cikrus utan lite sockervadd och popcorn, va?


Hälsade på det här coola sjölejonet, det kanske vore ett bra husdjur?



Sist men inte minst chillade elefanterna galet i manegen. Idag har varit en underbar dag!
 
 
 

Kommentera här: