Frukost!

God morgon! Jag tog mig en välbehövlig sovmorgon mitt i veckan, ibland måste man sömn-lyxa lite minsann. Vakade och fixade frukost, kokade ägg och fixade iordning mig. Nu är det nyhetsmorgon och kaffe, det blir inte en bra morgon om jag inte får nyhetsmorgon och kaffe, och så är det bara!
 
 
Idag blev det rågflingegröt med äggvita, soygurt och amerikanska blåbär (samt ett berg av kanel under all topping, det blir inte morgon utan kanel heller, det är verkligen den krydda som går åt mest här hemma). Dagen kommer bjuda på plugg, föreläsning, storhandling på Ica Maxi (ja, här kammar vi hem fler vuxenpoäng än vad jag egentligen önskar) och ikväll ett svettigt Kettlepass, längtat efter kettle nu! Idag har jag galen träningsvärk i armarna efter bicepspasset igår (ja, och nu sitter ni väl och tänker att skäms på flickebarnet som bara tränar och tränar). Men det där med att jag bara tränar är väl en sanning med modifikation, igår låg jag till exempel i soffan heöa kvällen och åt nötter tills magen stod i fyra hörn. 
 
 

Kommentera här: