Svar på tal

 

"Älskar armarna på översta bilden dock! Tänker du träna någonting för att fixa till kilona som satt sig? :)"

Alltså, jag vet inte om jag ska bli glad eller eldsen över kommentaren ovan, men jag väljer att bara ryckapå axlarna. Att tycka att mina svaga, anorektiska armar är finare än de starka, välformade fantastiska armar jag har nu är snyggare är för mig absurt. Ja, armarna var smala som stickor och musklerna syntes, men till vilket pris? Jag kunde inte använda musklerna till något, för då svimmade jag. Idag har jag istället armar som kan lyfta tunga saker, som orkar arbeta med mig istället för att ge upp. Och för att svara på din fråga tänker jag absolut INTE gå till gymet för att "fixa till" någonting, jag är skitsnygg precis som jag är. Jag går till gymet för att det är roligt och för att jag gillar det. Dessutom är mina armar awesome. Så det så. 

 

1 ungefaer.blogg.se:

skriven

Men gah, vilken idiotisk kommentar!
Du är ju TUSEN gånger finare nu, härliga brud!
Skit i kommentaren och tänk på hur många korkade saker som skrivs varje dag på internet!?
STOR kram!

2 M i k a e l a:

skriven

Du har så grymt mycket snyggare armar nu! Det är skönt att höra hur stolt du är över din utveckling :) du ser så mycket friskare, hälsosammare och lyckligare ut nu :)

3 Vonskareng:

skriven

Den som kommenterade är antagligen sjuk på nå vis :) fan vad schnygg du ääääär kvinna! Heja dig!

4 helene:

skriven

Tråkig kommentar du fick:/ Kanske hade personen just halkat in på din blogg och fick för sig att du hade nått slags "gå ner i vikt projekt" på gång. Eller så kanske personen visste mycket väl om att du haft en ätstörning och på något vis försökte "trycka ner" dig. Jag vet inte... Kanske var avsikten någon helt annan. Bra att du är stark i alla fall. Du är som sagt skitsnygg nu!! Ibland får man ju obehagliga kommentarer, och de behöver ju inte ens vara elakt menade, men man själv kan ta det på det sättet.

Kommentera här: