Min bil

Tänkte bara visa en bild på min finfina bil! Jag skulle egentligen åkt tåg hem, men nu har jag bestämt mig för att köra bilen hem vilket ger mig större frihet att själv välja när jag vill åka tillbaka innan mitt första jobbpass.
 
 
Såhär ser den alltså ut. Inget vrålåk, men likväl min första bil - det är stort! Det blev ingen simning för min del idag, jag började må lite krassligt på eftermiddagen och när kvällen kom hade jag nog allt slängt på mig feber, satt och skakade vid poolkanten. Tänkte att det var bäst att avstå eftersom jag inte vill riskera att tappa rösten till bröllopet på lördag. Nu är det dags att nanna om jag ska orka iväg med bilen i morgon, tjoho!!
 
 
1 Daniella 🌙:

skriven

Hur länge har du haft körkort? Får du som anoretiker ha körkort? Tänk om du svimmar bakom ratten för att du ätit för lite? ):

2 Emelie:

skriven

Alltså what's up med den förra kommentaren?!! Blir smått irriterad! Kram

3 H:

skriven

ja alltså vad är det för kommentar? Klart du får köra bil liksom.

Kommentera här: