April - Juni

APRIL
 

 
Startade månaden med en galet rolig temafest med inspiration från Expedition Robinson. Vi tävlade mellan två lägenheter och när alla hade blivit uteliminerade från min och Oscars lägenhet fortsatte festen i huset bredvid - galet roligt!
 
 
Hängde i England i två veckor och fick lära mig att ta livet som det kommer. Släpade hela väskan full med näringsdrycker och kämpade varje dag med att fixa ätandet, men med fyra fantastiska vänner vid min sida gick det som en dans! 
 
 
Till exempel åt jag fish'n'chips inte en, utan två gånger!
 
 
Väl hemma från England fick jag börja träna en gång i veckan, och här finns det första trevande besöket på gymet bevarat. 
 
MAJ
 
 
Tränade en hel del med min älskade sambo, men började genast överträna och äta dåligt. När jag ser tillbaka på maj månad är det mest sallad och soppor som syns på bilderna, skittrist när det finns så jäkla mycket god och mättande mat. 
 
 
Inget ont som inte har något gott med sig dock! Eftersom jag åt så dåligt blev jag för första gången riktigt riktigt dålig dagen efter en utekväll, vilket gjorde att pizzan var ett faktum. Känns ändå som att ett mer normalt förhållande till mat växer fram under våren, även om träningen tog allt för stor del av min tid. 
 
 
En räddning kom i form av ÖverFaddrarna - ÖF! Jag blev uttagen att hjälpa till under nollningen och vi började träggas då och då under våren. 
 
JUNI
 

Det hände mycket bra i juni, tror det är en av månaderna som påverkat mig mest positivt under årets gång. Jag kunde släppa skolan och bara ta det lugnt i en hel månad innan sommarjobbet drog igång!
 
 
Tog min sista ND och var överlycklig för det. Numera kan jag sakna smaken ganska mycket faktiskt, som krämig glass när man fryst den. Med facit i hand räddade också de där näringsdryckerna mig verkligen, jag hade aldrig kunnat gå upp all vikt på egen hand. 
 
 
Hängde med Oscar på landet och levde livet. Sol, fyrhjuling och läsning i gräset stod på agendan. 
 
 
Levde på vattenmelon, vaniljyoghurt med flingor samt äggmackor. I värmen blev aptiten lidande, men blev varken glad eller ledsen för det, det är ju trots allt ganska naturligt att aptiten varierar. 
 


 
Sedan drog jag till min kusin i huvudstaden där vi shopade identiska outfits, åt sushi, dumplings och hemgjord pizza. Det var en underbar månad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: