Ny kategori: utmaningar

Eftersom jag bestämt mig för att rida ut den här stormen kommer veckorna självklart att bjuda på motgångar, men jag tänker välja att se dem som utmaningar. Den här veckan var utmaningen att äta en Risifrutti till mellanmål, nästa vecka är det kanelbullens dag - ett ypperligt utmaningstillfälle. Socker, mjöl och sötsaker har så länge varit totalförbjudet i min kost, men nu måste jag börja sudda ut gränserna och släppa mina förbud. Därför blir alltså veckans utmaning: att äta en kanelbulle. 
Tanken är att jag ska ta med mig min kära sambo och fika på stan, alltså blir det lite som två utmaningar i en eftersom jag avskyr att fika bland människor, sitter hellre i min ensamhet och ugglar (och hur jävla roligt är det när ens tankar ska begränsa en på det sättet?) - nä, nu jävlar. 4:e obtober gäller det. 
 
 
En sensationellt googlad bild. 
1 Rebecca:

skriven

Ohhh kanelbullar! DET är kärlek det!

2 Ebba:

skriven

Åh vad du är bra!
Kämpa på fina du!
Kram

Svar: Men åh, tusen tack superfina du, och det samma!
Fröken Elva

Kommentera här: