Skillnaden över några månader

Jag gick tillbaka i arkivet och tittade på mina matbilder. Vad tusan höll jag på med?



 

På bilden ser ni en "middag" från perioden då jag var som sjukast. Jag hade gått upp klockan 6 på morgonen för att springa, sedan suttit i skolan och ätit ett Kesomellanmål till lunch, en frukt på eftermiddagen för att sedan spatsera till gymmet där jag slog personligt rekord på 5 km följt av en timmes styrketräning, sedan gick jag hem och åt det ni ser på bilden. Det är en tredjedels tonfiskburk, en matsked kvarg, en halv deciliter bönor och fyra broccolibuketter serverat i ett fullkornstunnbröd. Oj vilken stabil kosthållning! Att jag inte svimmade oftare är ett under. Nu äter jag 6 gånger om dagen, lyfter knappt ett finger och känner hur kroppen ändå vill ha mer mat, mer näring. 
1 Vonskareng:

skriven

Ah alltså jag har ju ÅR av matdokumentation.... Helt jävla sinnessjukt hur man hållt på... Jordnöt till hjärna?(förlåt inge illa ment om dig - talar om mig nu ändå!) ...jag förstår inte hur jag ens orkat ta mig upp ur sänngen...

2 Mormor o Morfar:

skriven

I fredags kväll var vi på en mycket trevlig fest hos Dina farföräldrar.Nu är vi på väg till sängen på första advents kväll. Innan dess har vi tagit del av de senaste avsnitten på Din blogg. - Stå på Dig! Krama vännen och sov gott!
Mormor o Morfar

Kommentera här: