Farväl fantastiska Ville

 
Igår spelades då den sista föreställningen av Holgerspexets femtonde uppsättning - Basker-Villes hund. Det var en av de mest fantastiska kvällarna någonsin i mitt liv. I vanlig ordning bjöds det på punsch i massor och efter föreställningen bjöds det på sittning med jultema där julbordet stod uppdukat med bravur! 

Hela min familj (mamma, pappa, syster, mormor, morfar, farmor, farfar, sambo samt mina fantastiska vänner) var där och såg föreställningen och jag fick en halv blomsterbutik med mig i famnen. Att spexa är något av det mest fantastiska jag fått chansen att testa och alla i spexet känns som en liten familj. Trots att mitt liv är minst sagt komplicerat utanför teatern har det här varit min tillflyktsort, här är jag mig själv och ingen annan och jag slipper tänka på allt som är fel och sjukt, här får jag en paus från mina demoner. 
 
 
1 S:

skriven

Gud va roligt! =D

2 Mormor o Morfar:

skriven

Kul att vi fick vara med, det var verkligen festligt. En föreställning med strålande aktörer och mycket roande. Vi tackar också för den trivsamma förmiddagen i dag hemma hos er. Vi har alla välbehållna anlänt till Skövde o Tibro
Tack så hjärtligt!
Mormor o Morfar

3 Esther:

skriven

En spexfamilj! Visst är det underbart! <3

Kommentera här: